HTML

DonaGoBristol

Bristolba indulok. Találok munkát. Megtanulok angolul. Nyitok a világra.

Friss topikok

Linkblog

2.nap napsütés,bank,teló,Heló!:)

2010.02.16. 18:57 MacDonát

 Fél ötkor arra ébredek,hogy Péter hazajött. Az ő szobájában aludtam hálózsákomban.

Nagyon kényelmes a szönyeg:) Olyan igazi puha süppedős. Bicajturán megedzödtem "holalvást"illetöleg,tudok álmosan bárhol aludni. Szoval Peti íccaka' nagyot nézett,hogy ott horpasztok a földön.Nem tudott róla:) De nem volt gáz,még ö szolt rám,hogy miért nem pakoltam el,hogy jobban elférjek. Peti egy diszkóban poharazik. Mondta,hogy több magyar is dolgozik ott,a fönök is rendesek vele nagyon. Meg is kérdezi majd,hogy dolgozhatok-e ott. Aztán reggel fél8kor ébredtem. Lex 10körül kelt,addig Telót nyomkodtam,olvastam és barátkoztam a helyi kölcsönmacskával: 

  

11után elindultunk a városba. Hát elsöre szanatész forgattam a fejem,nézgelődtem mindenfele. E miatt nem is tudtam normálisan egyenes sétálni neki is mentem néha Zolinak. Tudod Kacska,mint ahogy neked szoktam.("Öcsém ez a gyerek...")

 mélyviz: Bankbanmenet,hogy akkor számlán akarok nyitni. Fuhej:) Csernusosan: "Azt hittem,hogy beszarok" Hebegtem 1-2mondatot. Lex és Zoli segítkeztek. Az ügyintéző vette. Foglaljunk helyet. Aztán hivtak,hogy akkor szitu. Hát innentöl csak Lex és Zoli beszéltek. Nagybután bológattam néha még mutogatni is tudtam!:) Közölte a csaj,hogy kell a friss ropogós számlakivonat otthonról,ugyhogy ez most tolódik. Nofene. Aztán All you Can eat pizzázó. Pizza,krumpli,saláta,mégegykör,miegymás,"AApel juice":)

Utána plázába mentünk,ahol budi. Komoly a mosdó! Egyetlen lyukba a kéz-ott kap szappant,vizet,majd meg is szárít. Zsír volt juhéj. Öcsém...tisztára mint a a szédülö parasztgyerek az aszfalton effektus. Mondjuk...valahol az is:) 

Pay us yo Go: vagy ilyesmi a "domnio feltöltös kártya" Ezt már sikerült szinte egyedül vennem. ez megint csak annyibol ált,hogy kinyögtem a telefon tipusát,odaadtam-kérésre-az utlevelem.(Nevem miatt) aztán cash-eltem. Van helyi számom:))

Ez szükséges hogy egyáltalán felhivjon leendö munkaadóm. (Majd letegye,hogy "ülje fiam egyes:)  Aztán császkáltunk erre-arra. Voltunk Tecsóban,ahol Zoli dolgozik. Tök korrekt az ojjektum. Ez ilyen kicsi,igényes tecsó. VetteMMufint meg 3 zsemleszerüt vacsira.

Jameg! a fémpénz nagyrészére csak betüvel van irva az értéke. Jaaah. nehogy esetleg ránézésre vágjam igyhogy mimennyi. Marad a Jeti jeti jeti.

Buszon tök szépen sorba "szálkának",direkt 1L-lel irva az emberkék.zöld.piros. Sokféle karakterre-arra. Namama ebbe biztos gabalyodtok most bele:) Most meg nevettek,hogy ezt beleirom. Apropó,egy kardigánt elbirnál!:)

Voltunk használt butorboltban,muszakiboltba,számtekk boltban is.

Visszatérve a buszon a bejáratnál van kis hely tatyóknak. Polgár felszáll,jegyet mutat or vesz,csomagot letesz,helyet foglal,majd leszálláskor pakk felvesz. Majd laza "Csirsz" a soförnek elköszönés gyanánt. Hát a kezdeti CSirsz nekem még sehol sem siekrült olyan "laza hétköznapi öszintének" Leginkább nyögdösött porbálom hétköznapiasan mondani Csirsz pottyan ki szájmon. Mert hát szájmon mondja...:)

Nu hirtelen ennyi. Most Lex és Zotyi másik házat néznek. Nézgelödök én is. 

Végére néhány utcakép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macdonat.blog.hu/api/trackback/id/tr271764086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TéDé 2010.02.17. 09:18:27

BOLDOG NÉVNAPOT!!!!!!!

MacDonát 2010.02.18. 11:29:43

nem közhely,hanem Kösz hey!:)
süti beállítások módosítása