HTML

DonaGoBristol

Bristolba indulok. Találok munkát. Megtanulok angolul. Nyitok a világra.

Friss topikok

Linkblog

passziv mégis eredményes 4. nap:)

2010.02.18. 22:20 MacDonát

 Hellótok:)

Nagyon lustára sikeredett a reggel. Csinositgattam az önéletrajzom,majd reggelinek cimkézve ebédeltem 12körül. No' gó be a városba CV-ket dobálni. Ámbár! Szolt Zoli,hogy 1,5ora mulva jön Criss a LandLord. (Landlordnak hivják akitől házat,szobát bérlünk.) Erröl egyböl Ace Ventura kifejezés jutott eszembe,hogy "Lord lókötö":) 1,5órára nem indultam el,vártam. Vártam,vártunk,vártak.Szinte az egész napot kockulással töltöttük. Peti szobákat keresgetett,hivogatott. Én a facebook és társain lógtam. Peti aztán beszélt Crisszel az ö hovaköltözéséről,aztán átmentünk hozzá.-Szomszéd utca-.Crissnek van a saját házában is 1 kiadó szobája. Körbevezetett a házban,megmutatta a szobát. Hát megint Petivel olyan beszélgetést levezettek,hogy rendesen szégyeltem magam. Néha 1-2szot kiértettem,söt 1-2szálat még el is kaptam olykor-olykor.Mindenesetre Mélyviz:) Ekkor olyan parar tört rám,hogy már számolgattam  hogy mikorra érnék a reptérre. Néztem is nagyokat. aztán rábolintottam.Végülis nagyon kedvező feltételekkel adta ki. Mátol számitva kifizettem neki 1 hónapot,és utána megbeszéljük. Vagy maradok még tovább. vagy költözöm. Ha költözöm vagy vissza Lexékhez,vagy bárhova. Lényeg,hogy most 1honapig van saját szobám. tö zsir,hogy már a harmadik napon ágyban alhatok:)Nem panaszkodom a szönyegre sem,mert nagyon jó puha volt. Tudod Dávid igazi "süppedős". ERvin szovátette a Hiltonban,hogy mennék oda dolgozni. Ma éjjel Peti is megkérdi a diszkoban,hogy kell-e Staff. Örülök,hogy nem magyar házban lakom. Igy itt is only English. Ami nagyon hasznos! Már fura  magyarra váltani:)

Holnap nekimerészkedem ujra a városba,de most egyedül. Szoknom kell a tájékozodást is. Otthon a tizennégy utca után azért...na:) Azt tanultam 15évig. 4.napja vagyok itt,és mégis mennyi minden történt már. Valami Birigli beszerzés,most már jobban esedékes,mivelhogy nahogy. Adtam három helyre CV-t,de oda se találnék hirtelen:D

Google maps,street view-ban megtaláltam. Itt lakom szóval:

 

Bleül nem látványos,de minden mostani igényemet kielégit:

 

Jah és "reggel" (valojában délben) a hó is esett ,és azért sem volt kedvem elindulni.

Pipec kifogás volt,hogy "eláznának a CV-k":) 

Ez a ház sokkal pipecebb egyébként,mint ahol Lex-ék laknak. Kevesebbet is kell fizetnem,és only english.

Criss felesége Sonja,van három kislányuk. Hallani,hogy császkálnak. Aranyosak nagyon!:)

Mára ennyi. See you soon.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macdonat.blog.hu/api/trackback/id/tr471771857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsigiface 2010.03.09. 16:35:00

"Már fura magyarra váltani:)"
Ez tetszett...

Áprilisban mi is végigjárjuk ezt a dolgot. Taposd ki jól az ösvényt, hogy tudjuk merre kell menni!
Sok szerencsét!
süti beállítások módosítása