HTML

DonaGoBristol

Bristolba indulok. Találok munkát. Megtanulok angolul. Nyitok a világra.

Friss topikok

Linkblog

5.-6.nap:városnézés-döglés.

2010.02.20. 11:17 MacDonát

Hát a mai (6.napot) nem sokmindennel töltöm. Befejezem a tegnapi nap irását,meg filmet néztem. kb ennyi. EsteTescco kajáért. 

24 órás Tesco...hát itt ez ugy 24 orás,hogy szombaton 22ig,vasárnap 18ig van nyitva.

Szoval tegnap:

Gyönyörű napsütés. Egész nap. Ma is az volt.Semmi eső.

Tegnap reggeli ablakonát kigyönyörködés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Némi tökölés és netezés után kb..nem kb,pontosan 9:30kor elindultam gyalogtúrámra.

Modellezném:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval gondoltam ismerkedem a várossal. Egy uj utvonalon be a városba. Ott aztán keresztül kasul,mindenfele,oda-vissza 3x.

Céljaim közt volt,hogy megkeressem azt a igazi piacot ahol egyszer voltunk.

 

 

Elsönek kerszetül az Eastville parkon: ZÖLD:) Zöld zöld és zöld. és nem fű. Mármint nem olyan.

Stapleton Road-ra igyekezvén. (Akkora igyekezet azért nem volt,lestem erre arra,hogy merre az arra.) 

A Blackberryvel készitettem fényképeket a gugli maps-röl,az alapján tájékozodtam.

Fura volt Gps-nélkül,és szembesülni azzal,hogy milyen gyenge a tájékozo képességem:)

Najó Tegnap valamit fejlödött!

Reggeli dugoban és tök nyugodtak: Látszik az kocsik mozgásán,hogy tisztelettel megvárják a másikat. Nem sürgetnek senkit. "Csak lazán".

Utkozben egy szép piacos "izés": (Criss nagyon szerel itt valamit egész nap. Kopácsolás,dekopir,isten...nyila:)   (Dekopir és iroszer höhö:)

Központban löttem egy ilyen "old"bust:

Ezt a taxit pedig maga Osama Bin Laden vezeti:

(nem tudom miért javitottam át nagybetűre a nevét. Egy terristát nevét ha kisbetüvel irom,táncsak nem kövez meg senki)

Nézd Géza! Nagy bitang Apple bolt:)

Birigli kölcsönzö automata:

NAgyot néztem,hogy a tesco-kban vannak automata pénztárak. Mondja a gép,hogy mérd le,pittyentsd le aztán bankkártyával tudsz fizetni. ..na megyek faragok a köbaltámon.

Belvárosi bevásárlo központ: Cabot Circus.  Három napig Carbon Circus nap mondtam:

 

Kirakat: A szemüvegröl beugrott a terminátor 2-beli jelenet: "KIFELÉÉÉ"

 A Castle park-ban ilyen lépcsö világitás üzemel. meg ügye a ZÖLD ZÖLD ZÖLD.

Ez nem tudom miféle "épitmény". Szép:

Old Market Street: Lehet régen ez volt valami piacközpontatyauristen: SZép 

  még ennyit szenvedni a...a ráncbaszedéssel. argh

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macdonat.blog.hu/api/trackback/id/tr711775436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kardigán 2010.02.20. 20:33:09

Megnéztük a hogymondjákodat (blog) itthon. Szép a környezeted. Várjuk a további beszámolókat. Dávidék lakást néznek, Apa Miskolcon van. Sokat gondolunk Rád!
Puszil Mama és Zoli

MacDonát 2010.02.20. 22:29:32

Köszönöm. A helyzetjelentést is:)
De óvatosan ,mert ezt itt bárki olvashatja. :)
Puszi
süti beállítások módosítása